petak, 8. lipnja 2012.

Pique: "Moramo zaustaviti Balotellija"


Europsko prvenstvo je otvoreno, a u nedjelju će početi i u skupini C u kojoj se natječe Hrvatska. Dok će se Bilićevi izabranici boriti s Ircima, u drugoj će utakmici Španjolska igrati protiv Italije.

Stoper "furije" Gerard Pique smatra kako će ključ uspjeha njegove momčadi biti zaustavljanje Marija Balotellija.

"Morat ćemo pomno paziti na njega. Balotelli je igrač koji sam može donijeti pobjedu. On je igrač koji može uzeti loptu i zabiti kada najmanje očekujete", upozorio je Barcelonin stoper.

Otegotna okolnost za talijansku nogometnu reprezentaciju uoči Eura je kladioničarski skandal koji potresa zemlju, ali Pique se dobro sjeća 2006. godine kada su u sličnim okolnostima "azzurri" došli do naslova svjetskog prvaka.

"Italija je opasnija kada se čini da nije. Bit će vrlo teški protivnici koji će proći dalje i koji će se boriti za naslov. Čini se da je Italija ranjena i da nisu usredotočeni, ali to nije slučaj. Taman kada pomislite da neće biti dobri, oni odigraju najbolje", kaže Pique.

Pique demantirao neslaganje sa Sergiom Ramosom

Negirao je Pique navode kako se ne slaže dobro sa svojim reprezentativnim suigračem, ali klupskim rivalom, Sergiom Ramosom.

"Sa Sergiom sam u dobrim odnosima. Opet moram nešto demantirati, kao što sam minule sezone morao demantirati i špekulacije kako se nisam slagao sa svojim trenerom u Barceloni Pepom Guardiolom. To nije bila istina, kao što sam puno puta rekao, pa kažem i sada", rekao je Pique.

Guardiola je navodno smatrao kako je Piqueu koncentraciju na nogomet remetila veza s kolumbijskom pop-zvijezdom Shakirom. Mnogi smatraju da je njegova zastupljenost u medijima koji se ne bave nogometom imala negativni utjecaj na karijeru...

"To su pretjerivanja. Kada je u pitanju moj odnos s Ramosom, bilo je puno tenzija između njegovog i mog kluba, ali mediji iskrivljuju stvari kada su u pitanju naši odnosi. Znamo na koje smo natjecanje stigli i ja sam vrlo sretan što imam priliku igrati uz Sergija. S njime se dobro razumijem, kao i s Raul Albiolom, koji je također iz Real Madrida, ili s Javijem Martinezom iz Bilbaa", objasnio je Pique.

Ipak, nema sumnje da bi Pique najviše volio u reprezentaciji biti u paru na pozicijama srednjih braniča sa svojim klupskim suigračem Carlesom Puyolom, koji propušta Euro zbog ozljede.

"Naravno da mi nedostaje ''Puyi'', on mi je poput brata. Ali, imamo dovoljno kvalitetnih igrača u reprezentaciji što bi nam trebalo osigurati da nećemo patiti zbog njegove odsutnosti", zaključio je Pique.

08.06.2012.

0 komentari:

Objavi komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...