ponedjeljak, 19. kolovoza 2013.

Victor Valdes: Iznenadilo me što je Iker Casillas bio na klupi


Iznenadila me ta odluka, ali to nije moj klub i nemam puno toga reći o tome. Ali on je najbolji. Volio bih da igra više, rekao je Barcin golman o Casillasu na klupi Reala


Barcelonin golman Victor Valdes smatra da je trener Reala Carlo Ancelotti pogriješio kada je na gol stavio Diega Lopeza umjesto Ikera Casillasa na utakmici protivBetisa. 
Lopez je doveden iz Seville u siječnju te je postao prvi vratar madridske momčadi, dok je Casillasu ostala klupa, na što se navikao za vrijeme Ancelottijeva prethodnikaJosea Mourinha.
- Iznenadilo me što je Casillas bio zamjena - rekao je 31-godišnji Valdes u razgovoru za El Mundo Deportivo.
- Igrao je prilično dobro na Kupu konfederacija nakon teške osobne situacije i mjeseci neigranja. Vidio sam Ikera kako čini nemoguće, za mene je on najbolji - rekao je Valdes o svom kolegi iz španjolske reprezentacije.
- Iznenadila me ta odluka, ali to nije moj klub i nemam puno toga reći o tome. Ali on je najbolji. Volio bih da igra više, za mene je izazov suočiti se s njim - otkrio je Valdes.
Domagoj Dumančić
24sata
FCBHR

0 komentari:

Objavi komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...