petak, 9. kolovoza 2013.

Tello: ''To je nevjerojatno iznenađenje, presretan sam''

Suigrači su čestitali Tellu na pozivu za Španjolsku reprezentaciju
Barçin krilni napadač je presretan zbog poziva selektora Španjolske, Vicentea del Bosquea.

S druge strane, Sergio Busquets je rekao da je pristao da ne bude pozvan za nadolazeću utakmicu sa Ecuadorom. 

Cristian Tello je bez sumnji, jedan od Barçinih najboljih igrača u Kuala Lumpuru. Barçin krilni napadač je za poziv za reprezentaciju saznao malo prije treninga. Tello je rekao: ''Za poziv del Bosquea sam saznao neposredno prije treninga. To je fantastično iznenađenje i stvarno sam presretan zbog toga. To je nagrada za sav moj uložen trud. Igrao sam u mlađim kategorijama, ali igrati za A reprezentaciju je prilika koju moram dobro iskoristiti.''

Poziv del Bosquea došao je kratko nakon Tellovog produženja ugovora sa klubom iz Katalonije. Prema Tellu, ''Kao nogometaš, ne trebam tražiti ništa više. Obnovio sam ugovor sa najboljim klubom na svijetu, a sada sam dobio i poziv za A reprezentaciju. Nastojati ću što bolje iskoristiti pruženu priliku.''

Spreman za igru

S druge strane, Sergio Busquets je objasnio kako se on dogovorio sa trenerom Španjolske reprezentacije da ga ne pozove za prijateljski ogled s Ecuadorom.  ''Pričao sam s njim i postigli smo zajednički dogovor. '' Veznjak je priznao da se još nije potpuno oporavio od ozljede prepone, a to je nešto, kako kaže Segrio, ''što zahtjeva dosta pažnje.''

Na pitanje o mogućem pojačanju na poziciji centralnog braniča i povlačenja njega na više defanzivnu poziciju, Sergio je odgovorio : ''Imamo četiri centralna braniča, no to je sve na treneru da odluči tko će gdje igrati. To nije moja pozicija i ne osjećam se sigurno tu, ali prilagodio bih se. Sve ćemo vidjeti kad trener odluči tko će gdje igrati.''

Domagoj Dumančić

FCBHR
09.08.2013

0 komentari:

Objavi komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...