nedjelja, 6. svibnja 2012.

Oproštaj Guardiole na Camp Nou: Sjedite i uživajte u Barci

Susret 37. kola španjolskog prvenstva u kojem je Bracelone svladala Espanyol 4-0 golovima Lea Messija bio je ujedno i oproštaj trenera Pepa Guardiole s Camp Noua

 Predstavom protiv Espanyola na kojoj je briljirao Messi s čak četiri gola u gotovo vlastitoj, osobnoj pobijedi 4-0 protiv gostiju na Camp Nou Barcelona se oprostila od svog trenera  Pepa Guardiole. 

Posljednje, 38. kolo španjolskog prvenstva Barcelona igra u gostim kod Betisa i susret protiv Espanyola bio je posljednji za Guardiolu na klupi Katalonaca na Camp Nou. Pep se nakon četiri godine u Barceloni odlučio oprostiti  od 'blaugrana'.

 - Život mi je dao dar. Tijekom posljednje četiri godine bio sam blizu navijačima i ovim igračima. Privilegiran sam. Nadam se da ste vi navijači uživali u nekim lijepim vremenima zajedno uz momčadi. Mi smo se uvijek osjećali bliski vama - rekao je Guardiola nakon utakmice.

 Prepun stadion ispratio je trenera koji je klubu u četiri godine donio tri španjolska prvenstva, jedan španjolski Kup i tri Superkupa, te čak dvije Lige prvaka, kao i dva Uefina superkupa i dva naslova prvaka u Svjetskom prvenstvu za klubove. S njim na čelu Barcelona je dvaput proglašavana momčadi godine po izboru Euefe, kao i Guardiola koji je dvaput izabran za najbolje svjetskog, a iste godine, 2009. i 2011. i najboljeg europskog trenera. Guardiola je najtrofejniji trener na klupi Barcelone s ukupno 13 naslova, a 2011. godine zaslužio je i Fifinu zlatnu loptu kao trener.

 - Ne znate koliko sam sretan čovjek. Puno ćete mi nedostajati, ali uvjeren sam da ćete s Titom biti u dobrim rukama. Ja sada moram odvezati svoj sigurnosni pojas, ali vi ostanite sjediti i sjajno ćete se zabaviti - slikovito je dodao Barcelonin uskoro bivši trener napuštajući Camp Nou u suzama.

 - Svi vole Pepa i žele da se vrati. Otišao je odavde sa stilom i vratit će se u stilu, kada god poželi. Camp Nou je večeras poručio jasno i glasno: "Volimo te Pep". - zaključio je predsjednik Barcelone Sandro Rosell. (24sata)


0 komentari:

Objavi komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...