nedjelja, 27. studenoga 2011.

Dani Alves: ''Neki već ispucavaju rakete, ali sad se ne uručuju titule''

Dani Alves je na konferenciji za novinare izjavio da će se njegov tim 'boriti do smrti', te da će El Clasico na Bernabeu biti jako važan za udaljenost u bodovima koja dijeli Real i Barcelonu.

Alves je pozvao na mir i poslao ohrabrujuću poruku svima koji 'drhte' zbog trenutne situacije u Primeri, gdje se Real udaljio na šest bodova.
- Još je mnogo ostalo do kraja, dok god se ne preda titula prvaka, ništa nije gotovo. Neki su je već uručili, mnogi već bacaju rakete, ali ovo je izazov više za nas. U ovom trenutku se ne uručuju nikakve titule, na sreću za nas još će se mnogo igrati, i jedna od dobrih stvari ove ekipe je da nikad ne odustaje.
Međutim, El Clasico na Bernabeu je naveo kao jako važnu utakmicu, gdje će Katalonci morati dati sve od sebe.
- Udaljenost od devet bodova ukoliko izgubimo, bila bi strašna, ali ja ne mislim o tome, vjerujem da ćemo im odgovoriti. Mi ćemo otići tamo i natjecati se kao što znamo.
Ipak, Alves nije krio to da je 'ekipa napravila nešto pogrešno', ali da će ostati vjerni svom stilu igre.
- Ne možete prolaziti kroz s*anja, i ne napraviti ništa. Ljudi idu u krajnosti, trebamo pronaći ravnotežu. Nikad nećemo promijeniti svoj način igre zbog rezultata, imamo svoju filozofiju, i ako trebamo umrijeti, mi ćemo umrijeti s njom – rekao je Dani.
- Na domaćem terenu igramo jako dobro, primili smo jako malo golova, dok na gostujućem ne, moramo popraviti neke stvari. Moramo obratiti više pažnje kada je obrana u pitanju, posebno prekidi, jer mi smo ekipa patuljaka. Moramo biti više usmjereni na to.
Brazilac je pokazao koliko podržava Guardiolu, te upozorio na pritisak koji će sada svi oni osjećati.
- Mnogi će pokušavati uništiti nas psihički, ali mi smo mnogo jaki i imamo jaka leđa. Mi ćemo se štititi od bilo kojeg mišljenja koje nam neće pomoći. Većina bi naslov prvaka već dala Madridu, i mi to znamo.
Alves je također priznao da su imali razgovor sa Guardiolom, ali da se nikad neće otkriti o čemu su pričali.
- Ono što nam je Guardiola rekao, mi ćemo čuvati pod sedam ključeva. Nikad nećete znati što nam je rekao – zaključio je Alves.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...