utorak, 6. studenoga 2012.

Andoni Zubizaretta: " Celticov stil igre je težak za nas"

Sportski direktor FC Barcelone je upozorio: "Neće nam biti lagano pobijediti u Glasgowu", a zatim je i podsjetio kako je Barça Celtic na Nou Campu pobijedila "golom u zadnjoj minuti".

Andoni Zubizaretta se novinarima obratio pred odlazak u Škotsku danas ujutro, i istaknuo je težinu zadatka koji će se sutra navačer suprotstaviti Vilanovinoj Barçi:

"Na Nou Campu smo pobijedili golom u zadnjoj minuti. Neće nam biti lagano pobijediti. Njihovi navijači ih guraju naprijed, a njihov stil igre je za nas jako težak."

Cilj: Biti prvi u grupi

Zubizaretta je inzistirao na tome kako je cilj tima biti prvi u grupi što je prije moguće:

"Mi želimo biti prvi u grupi zato što nam to garantira lakši ždrijeb za slijedeću fazu natjecanja. Mi ćemo pokušati to napraviti što je prije moguće."

'Zubi' je također pohvalio najbolji start Barçe u La Ligi, u povijesti:

"To je sjajno, ali mi ne pokušavamo srušiti rekorde u ovoj fazi sezone, ono što mi želimo je, osigurati da u Travnju, još uvijek budemo u borbi za trofeje."

Odgoj domaćih talenata

Kada je upitan u Klupskom odnosu prema vlastitoj akademiji, Zubizaretta je objasnio:

"Razlika je u tome što mi svojim talentima dajemo šansu da zaigraju za prvi tim. Barça ima kulturu pripremanja vlastitih mladih igrača, i Klub ima potrebnu hrabrost kako bi im dao priliku da zaigraju za prvi tim. Kao Klub, to je ono što mi promoviramo i posljednjih godina nam je upravo to donijelo sjajne rezultate. Mi nogomet prihvaćamo na naš način i sa osobitim klasnim igračima.

0 komentari:

Objavi komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...