srijeda, 21. studenoga 2012.

Lionel Messi: "Sve je bilo perfektno"

Argentinac je zadovoljan sa Barçinim rezultatom protiv Spartaka u Moskvi i kaže da je "vrlo važno što nismo primili gol" na Luzhnikiju.

Pedro je, pak, istaknuo važnost "zavšetka grupe na 1. mjestu".

Leo Messi nastavlja pisati povijest, ali nikada ne izgubi iz vida ono što je najvažnije: tim.

"Najvažnija stvar je da je tim pobijedio. Nakon što smo poveli 0-3 imali smo kontrolu nad utakmicom i zadržali smo posjed lopte", rekao je Leo.

Barçina 'desetka' je, također, pohvalila i defanzivnu igru tima na Luzhnikiju:

"Primili smo puno golova u nekoliko posljednjih utakmica i morali smo ovdje završiti utakmicu bez primljenog gola".

Messi, koji se sa 2 jučerašnja gola izjednačio sa Van Nistelrooyem kao 2. najbolji strijelac u povijesti Lige prvaka, je zatim dodao:

"Mi smo znali da smo večeras morali pobijediti i sve je bilo perfektno, sve je bilo komplicirano; teren, protivnik, uvjeti..."

Donosimo Vam i izjave nekih nogometaša Barcelone nakon utakmice sa Spartakom

Dani Alves:

"Vrlo sam zadovoljan sa svojom igrom zbog toga što trenutno igram na vrlo dobrom nivou. Svi igrači postižu golove, težak rad se ipak isplaćuje. Ponosan sam na to kako se tim prilagodio hladnom terenu. Ovo je bila zaslužena pobjeda."

"Mi smo znali da će nas Oni pritisnuti, ali naša želja i volja da se kvalificiramo u daljnu fazu natjecanja sada, a ne čekati zadnju domaću utakmicu nam je donijela ovu pobjedu."

"Igrali smo zaista dobro i u obrani, i u napadu, ali najvažnija stvar je kako je tim odigrao ovu tešku utakmicu."

"Ponekad nam je obrana ostaje izložena kada svi napadamo u isto vrijeme (i obrana i napad), ali smo njihove kontranapade sjajno zaustavljali... napravili smo jako dobar posao."

"Prošlo je dugo vremena otkada nismo utakmicu sa primljenim golom i sretni smo što smo to uspjeli večeras, vrlo sam zadovoljan sa igrom Víctora Valdésa. Prije smo zabijali golove na oba gola, a srećom danas smo zabijali na pravi gol."

Pedro:

 "Leo ruši rekorde, on je spektakularan, impresivan; dragno nam je da je sa nama."

"Uspjeli smo osigurati dobru pobjedu, omogućava nam da  budemo 1. u skupini i prođemo u daljnju fazu natjecanja."

"Mi znamo da je svaka slijedeća utakmica drugačija, večeras smo gol postigli rano, poslije toga smo zabili još golova i mogli smo igrati 'naš' nogomet."

"Hladnoća se nije vidjela na terenu, travnjak je bio u dobrom stanju zbog toga što je bio zaliven vodom prije početka utakmice. Lopta nije odskakivala, sve u svemu, travnjak je bio u dobrom stanju."

Gerard Deulofeu:

"Sretan sam što sam igrao, sada trebam nastaviti dobro raditi kako bih dobio i drugu priliku za igru."

"Uvijek se moraš nadati da ćeš biti u sastavu i igrati, Ja sam jako sretan."

"Uvijek se trudim dati sve od sebe. Nadam se da će se stvari nastaviti ovako razvijati."

"Morali smo osvojiti 3 boda i kvalificirati se u daljnju fazu natjecanja i to je upravo ono što smo i napravili."

 Andres Iniesta:

"Zadovoljan sam sa utakmicom, sa golovima, kako smo odigrali i da smo se kvalificirali u daljnju fazu natjecanja- nadam se da ćemo proću dalje kao lideri grupe."

"Teren nije utjecao na našu igru, travnjak je bio u dobrom stanju, jedina razlika je bila što je lopta drugačije odskakivala. Mi smo se dobro prilagodili, i pritiskali smo ih vrlo visoko na terenu; igrali smo 'naš' stil nogometa."

"Imali smo šansu da se kvalificiramo u daljnju fazu natjecanja i mi smo je iskoristili. Nismo uspjeli u Glasgowu, ali smo zato ostvarili naš cilj večeras. Imajući zadnju utakmicu kod kuće sa osiguranim mjestom u daljnjoj fazi natjecanja je vrlo važno."

Izvor: FC Barcelona official site
Piše: M.M.

0 komentari:

Objavi komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...