utorak, 21. kolovoza 2012.

Alex Song: "Ovo se događa samo jednom u životu"


Kamerunac je na svojoj prvoj konferenciji za novinare priznao da se, odmah nakon što je čuo da je Barça zainteresirana za njega, odlučio na transfer, te je dodao da je sretan igrajući na poziciji i defanzivnog veznjaka i središnjeg braniča...

Alex Song je očigledno oduševljen dolaskom u Barcelonu, te je rekao da odmah nakon što je saznao za mogućnost igranja za Barcelonu: ''Odmah sam rekao da. Jako sam sretan što sam ovdje u Barceloni. Ovo je veliki dan za mene i moju obitelj. Igrati za najbolji klub na svijetu je prilika koju možete dobiti samo jednom u životu.'' Press konferenciju je inače održao na francuskom jeziku, a društvo su mu pravili potpredsjednik Josep Maria Bartomeu i sportski direktor Andoni Zubizarreta.

Kamerunac ima velike nade za svoju budućnost u Barceloni. ''Znam da je Barcelona već osvojila sve što je mogla, ali mislim da je ekipa spremna nastaviti sa osvajanjem. Pokušat ću dati sve od sebe kako bi se uvjerio da ekipa nastavlja tim putem'', rekao je. Song je također iskazao divljenje prema Messiju, dodajući: ''Imam dva sina koji su ludi za njim. Kada igraju u vrtu pretvaraju se da su Messi. On je nevjerojatan talent, najbolji je na svijetu.''

Upitan na kojoj poziciji voli igrati, Song je mudro izjavio: ''U Arsenalu sam igrao na dvije pozicije (središnji branič i obrambeni veznjak). Spreman sam igrati gdje god budem bio potreban.'' Također je dodao da njegova namjera nije ukrasti mjesto Sergija Busquetsa, koji je ''najbolji na svojoj poziciji'', te je sebe opisao drugačijim od nekadašnjeg igrača Barcelone Yaya Tourea.

Gdje god bude igrao, Song se nada da će se brzo prilagoditi životu u Barçi. ''Mnogo je sličnosti između Barçinog stila igre i onog koji se koristi u Arsenalu i mislim da će mi to pomoći u procesu prilagodbe. Tome će doprinijeti i dobri odnosi sa Cescom.'' Ovaj dvojac je u Arsenalu zajedno igrao od 2005. pa sve do 2011. godine. ''Rekao mi je mnogo toga o klubu'', završio je Kamerunac.

Barça Balkan
21.08.2012.

0 komentari:

Objavi komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...