utorak, 21. kolovoza 2012.

Alexandre Song: "Svi znaju da je Barça najbolja ekipa na svijetu"


Nakon potpisivanja petogodišnjeg ugovora sa FC Barcelonom, Alex Song je po prvi puta dao izjavu za svoj novi klub, prema kojem je iskazao veliko divljenje.

>>> Alex Song potpisao petogodišnji ugovor sa FC Barcelonom
"Jako sam sretan što sam ovdje, jer svi znaju da je Barça najbolji klub na svijetu. Ovaj tim je fantastičan i oduvijek sam želio igrati ovdje, s najboljim igračima na svijetu, poput Fabregasa, Inieste, Messija i Xavija… jako sam sretan danas. Ovo je sjajan dan za mene i moju obitelj." – rekao je kamerunac

Song je shvatio da bi njegovo prijateljstvo s Fabregasom moglo puno pomoći u  njegovoj adaptaciji:

"Poznajem Cesca jako dobro, sinoć sam spavao u njegovoj kući. Dobri smo prijatelji i on će mi pomoći da se uklopim ovdje."

Alex je objasnio da još nije imao priliku razgovarati s trenerom, ali da to ima namjeru uradit poslije utakmice.

"Još uvijek nisam razgovarao s Titom, ali pričao sam s predsjednikom kluba i Zubizarretom. Imam visoka očekivanja i očekujem da ću večeras razgovarati s njim. Radujem se ovome."

Song je govorio i o ambicijama kluba za ovu sezonu, te je rekao:

"Nadam se da će tim nastaviti sa dobrim rezultatima. Ovo je pobjednička momčad. Trudit ću se najbolje što mogu na treninzima da dobijem priliku igrati."

Barça BiH
21.08.2012.

0 komentari:

Objavi komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...