ponedjeljak, 20. kolovoza 2012.

Nevjerojatan povratak Davida Ville na Camp Nou


David Villa se, nakon 247 dana pauziranja, ponovno vratio na teren, te upisao prvi nastup za Barçu u službenoj utakmici, nakon loma tibije. Ulaskom u igru, Villa je dobio velike ovacije navijača, a u 83. minuti je, na asistenciju Inieste, postigao pogodak za konačnih 5-1. 

Pogodak je posvetio svojoj obitelji i fizioterapeutu Emiliu Ricardu, čovjeku koji je bio ključan u  njegovu oporavku.

Nakon utakmice, Španjolac je rekao: 

"Ovacije, koje sam primio, su me dirnule. Podrška navijača mi je bila jako važna tijekom ovih osam mjeseci i nadam se da ću nastaviti postizati golove."

"Kada ti toliko ljudi pomaže, teško je reći samo hvala. Želim se zahvaliti navijačima, bez njih, ovo ne bi bilo moguće."

El Guaje se također zahvalio i treneru, te je rekao:

"Zahvaljujem treneru zbog povjerenja, ali i suigračima što su me podržavali."

Za svoj gol protiv Sociedada, David kaže da je to korak naprijed u njegovom oporavku.

"Opustio sam se i zbilja sam želio uživati u ovoj utakmici" – rekao je David.

30 nezaboravnih minuta

Villin nevjerovatni povratak je počeo u 61. minuti sinoćnje utakmice, kada se zagrijavavši sa strane terena, dobio velike ovacije.  U igru je ušao u 74. minuti zamijenivši Pedra. David je već upisao nekoliko minuta protiv Dinama, u prijateljskoj utakmici.

Napravio je par odličnih dodavanja, igrao je po ljevoj strani, ali što bliže golu.

Tijekom 19 minuta na terenu, David je uputio jedan udarac, koji je ujedno i završio u mreži Reala, imao je 15 uspješnih dodavanja od 17 upućenih, a zaradio je i jedan žuti karton zbog skidanja dresa, nakon postizanja pogotka.

Barça BiH
20.08.2012.

0 komentari:

Objavi komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...