četvrtak, 23. kolovoza 2012.

Alex Song: "Želim osvojiti sve sa Barçom"


U intervjuu za Barçu TV, novi igrač Barcelone, Alex Song, je rekao da je veoma ponosan što je igrač Blaugrane, te da je ova momčad pobjednički tim... 

Song je imao priliku da obavi obilazak grada, te priliku da osjeti kako je nositi dres Barçe. U intervjuu je naglasio i to da želi osvajati titule sa svojim novim timom, te da je spreman igrati na bilo kojoj poziciji koju mu trener, Tito Vilanova, odredi. Alex, igrač će nositi dres sa brojem 25 u Barceloni, kaže da je impresioniran sjajnom atmosferom koja vlada u svlačionici, te dodao da je dobar prijatelj sa Fabregasom.

Kako si proveo posljedna 24 sata i kako se osjećaš otkad si došao u Barcelonu?

- Osjećam se sjajno. Ovih nekoliko posljednjih dana su bili fantastični za mene. Sretan sam kao malo dijete. Ljudi iz kluba se odnose jako dobro prema meni i to mi se sviđa. Šanse da dođete u Barcelonu i postanete njihov igrač događaju se samo jednom u životu. Volim način na koji igra Barcelona i kada vas klub poput ovog pozove da igrate za njega, ne možete reći ne.

Što najviše voliš u vezi Barçe? Način igre, igrače ili možda titule?

- Da budem iskren, volim sve što je u vezi s ovim klubom. Nitko ne može ostati ravnodušan na način igre koji Barcelona prezentira. Sada kada imam priliku da budem ovdje, dat ću sve od sebe.

Kada igrač dođe u novi tim, često puta on mora promijeniti neke stvari u vezi svoje igre, kako bi se prilagodio tom novom timu. Dosta vremena si proveo u Arsenalu sa svojim prijateljem Cescom. Da li ti je to olakšica pri prilagođavanju u novoj sredini, novom klubu?

- Za mene je dobor to što sam već prije poznavao Cesca. On je sjajna osoba. Trenuto spavam u njegovoj kući i mislim da će mi on pomoći da se prilagodim u klubu brzo. On će mi davati savjete i pokazati mi prave stvari na koje treba da obratim pažnju. Uvijek je teže kada dođete u novi klub, a ne poznajete nikoga. Međutim, ja znam Cesca i siguran sam da će mi biti od velike pomoći. On će mi pokazati kako treba da se ponašam.

Možeš li nam opisati kakav si igrač?

- Igrač sam koji voli da daje sve od sebe na terenu, a moja tehnika nije loša. Prilično sam oštar u situacijama 'jedan na jedan' i uvijek pokušavam da osvojim loptu. Mislim da je engleski nogomet malo drugačiji od španjolskog, ali morat ću se adaptirati. Ne mislim da će se moj stil igre mnogo promijeniti, ali imam zadatak da se dokažem.

Tito Vilanova kaže da možeš igrati na nekoliko različitih pozicija, na sredini terena, ali i kao centralni branič. Osjećaš li se ugodno dok si na ovim pozicijama?

- Da, kada sam bio u Arsenalu igrao sam na pozicijama zadnjeg veznog i centralnog braniča, a i svojoj reprezentaciji sam ponekad igrao odmah iza napadačkog reda. Ja želim da uživam dok igram i da dajem sve od sebe da pomognem timu. Nemam svoju najdražu poziciju, igram tamo gdje trener kaže da ću igrati.

Koje si ciljeve sebi postavio ove sezone? Što očekuješ?

- Želim da osvojim sve. Barcelona je pobjednička momčad, uvijek osvajaju titule koje sebi postave za cilj. Ja nisam ništa osvojio i ovo je sjajna prilika za mene, pa se zato nadam da će moj novi tim nastaviti pobjeđivati. Moja želja je da na kraju sezone donesemo što više titula klubu.

Mascherano, koji je došao iz Liverpoola, je rekao da nije očekivao da će biti često u prvoj postavi Barcelone, jer ima tako mnogo dobrih igrača u timu Blaugrane. Na kraju, on je ipak postao jedan od bitnijih igrača za trenera. Što ti očekuješ? Da li očekuješ da stalno budeš u prvoj postavi?

Igra se mnogo utakmica kada nastupate u timu Barcelone. Zbog toga sam rekao da ću dati sve od sebe na utakmicama i ako mi trener vjeruje on će mi dati priliku da igram. Najbolji igrači na svijetu igraju u Barceloni. Ja sam veoma ponosan što sam ovdje i nadam se da ću igrati u što više utakmica.

Kada si bio dječak, ili čak sada, ko je igrač koji te najviše osvojio svojim igrama na terenu?

- Kada sam bio dječak, volio sam mnoge igrače, a posebno Ronalda. Međutim, pratio sam dosta njih. Kada je počela moja profesionalna karijera fokusirao sam se na Makelelea, zbog toga što je on igrao jako dobro i što igramo na istoj poziciji. Bio sam veoma sretan što sam  igrao protiv njega i što sam imao priliku razgovarati sa njim, te ga pitati za savjet. To mi je mnogo pomoglo. Bilo je to sjajno iskustvo. Zahvaljujući njemu ja sam sada igrač Barcelone i to je fantastično.

U vrijeme kada si bio dječak, da li si se zamišljao kao igrač profesionalnog nogometa. Možda je nogomet za tebe bio samo hobi?

- Kada sam počeo igrati nogomet, nisam mislio da ću postati profesionalni igrač. Sve je počelo kada sam studirao na Korzici. Profesionalni igrači su dolazili tamo za vikende i ja sam odlučio da želim postati kao oni, te sam se svim silama fokusirao na nogomet, jer sam mislio da ću biti fantastičan. Sada igram za Barçu i mislim da je sjajno što sam ovdje. Ne može svatko igrati za ovaj klub i znam da sam sretan jer imam tu priliku. Želim da uživam u njoj i da se dokažem.

Kakav si kao osoba?

- Ljudi kažu da sam zabavan momak, to je ono što me karakterizira. Volim se smijati i šaliti u svlačionici. Volim plesati i oblačiti se na jedinstven način. Imam svoj vlastiti stil. Volim biti drugačiji i ljudi kažu da sam zabavan, a ako želite da me poznajete, pružit ću vam tu priliku.

Imaš li neki hobi?

- Jako volim glazbu. Slušam svaku vrstu, ali sada najviše afričku.

Je li istina da imaš 27 braće i sestara?

- Da, dolazim iz jako velike obitelji i to je velika prednost, obzirom da su sva moja braća i sve moje sestre uvijek uz mene kada mi je teško. Oni su veoma dobri prema meni i mislim da je to dobro, jer ako se nešto loše dogodi, znam da se mogu osloniti na njih. Kada sam tek došao ovamo i vidio tim zajedno, pomislio sam: "Oni su kao obitelj, svi su zajedno i tu su jedni za druge." To je istina i upravo to zajedništvo ih je ojačalo i napravilo pobjedničkom ekipom.

Barça BiH
23.08.2012.

0 komentari:

Objavi komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...