petak, 27. travnja 2012.

Guardiola i službeno napustio Barcelonu! Pepov nasljednik na klupi Blaugrane je Tito Vilanova!

Josep Pep Guardiola od sljedeće sezone neće biti trener nogometaša Barcelone, još uvijek aktualnih europskih i španjolskih prvaka. Svoju je odluku jutros priopćio igračima, a oko podneva je to učinio i pred okupljenim novinarima.

 - Četiri godine su vječnost i čovjek se puno istroši. Krajem prosinca najavio sam kako je moj odlazak blizu, ali nisam smio to reći igračima. Svoju odluku donio sam još prije dosta vremena, kazao je Pep.

 - Žao mi je zbog trakavice koja se stvorila oko moje sudbine. Pogreška je što se nije slušao navijače koji su tražili od mene još dvije godine, ali uvijek sam tražio ugovore kraćeg roka jer su očekivanja Barcelona uvijek velika.

 Rosell je dodao: Pep neće voditi momčad sljedeće sezone. Hvala ti Pep što si usavršio naš model igre koji nikada neće biti upitan. Hvala ti za sve što si učinio za ovaj klub, svi smo ti zahvalni. Pep, od svega srca, hvala ti!

 Klub je ujedno objavio i ime trenara koji će u sezoni 2012/13 voditi Barcelonu, a njegovo ime je Francesc 'Tito' Vilanova. Tito je u Barcelonu došao 2008. kao pomoćni trener Guardioli i odmah iste sezone osvojio čak 6 trofeja.

 U čudesne četiri godine Guardiola je katalonski klub odveo do 13 naslova: tri u španjolskoj Primeri, po dva u Ligi prvaka, Europskom superkupu i Svjetskom klupskom prvenstvu, jedan u Kupu kralja i tri u Španjolskom superkupu.
SN / A.R.

0 komentari:

Objavi komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...