petak, 6. travnja 2012.

Terry: "Messi je najbolji ikad, pa i moja djeca imaju njegov dres"

Kapetan Chelseaja boji se da bi moglo biti problema s njegovim blizancima nakon susreta protiv Barcelone. Terryjeva djeca jednostavno obožavaju Lea Messija.

Lionel Messi za mene je bez dvojbe najbolji nogometaš u povijesti. Pravi je užitak igrati protiv njega i kada završim karijeru moći ću pričati da sam se okušao protiv najboljeg svih vremena, pun je hvale na račun genijalnog Argentinca John Terry.

Njegov Chelsea u polufinalu Lige prvaka igra protiv fantastične Barce, a Johnu sigurno neće biti lako vratiti se kući izbaci li Barcelonu. Njegovi su petogodišnji blizanci, naime, veliki navijači Barce. Pogotovo Lea Messija.

- Klinci ga jednostavno obožavaju. Oboje imaju njegove dresove i presretni su što sam se baš s njim zamijenio za dresove na jednoj utakmici - otkrio je Terry.

Chelseajev kapetan vjeruje da mogu zaustaviti Barcelonu, no uz takav obiteljski pritisak i sudar s najboljim svih vremena, sigurno mu neće biti jednostavno.

- Leo će još biti na vrhuncu kada ja odlučim otići u mirovinu. I onda ću ga gledati na TV-u i pričati djeci da sam igrao protiv njega. Messi je odlična osoba i vrhunski nogometaš. Izgleda kao čarobnjak, no kao i sve ostale, moguće ga je zaustaviti. Pokazali smo to već jednom - zaključio je hvalospjeve na račun čudesnog Messija John Terry. (24. sata)

0 komentari:

Objavi komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...