utorak, 24. travnja 2012.

Pique stariji: "Nema nikakvih problema između moga sina i Guardiole"

U predvečerje uzvratne utakmice polufinala Lige prvaka između Barcelone i Chelseaja, otac Barcinog igrača Gerarda Piquea, Joan, morao je intervenirati kako bi dokazao da između njegova sina i trenera Pepa Guardiole nema svađe.

''Nema nikakvih problema između njih dvojice, njihov je odnos sasvim u redu, a Barcelona će pobijediti Chelsea i plasirati se u finale Lige prvaka'', uvjeravao je Barcine navijače Pique stariji, inače književnik, na potpisivanju svoje najnovije knjige.

A da je stvar blizu idealnog, otkrio je i sam Gerard Pique

''Gledajte, naš odnos je jako, jako dobar. Pričali smo u petak na treningu, kao što obično i razgovaramo, ne samo o nogometu. Rekao sam mu što mislim, a on je meni rekao što on misli. Znate, on je uvijek bio strog prema meni, ali sviđa mi se to'', otkrio je stoper Barcelone. (Agencija VLM)

0 komentari:

Objavi komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...