utorak, 24. travnja 2012.

Guardiola: "Vrijeme je da napravimo korak dalje"


Pep Guardiola bezuslovno vjeruje u svoje igrače i uvjeren je da će njegova momčad igrati u finalu Lige prvaka. Trener Barcelone smatra da će biti teško nakon poraza iz prve utakmice, ali vjeruje u sposobnosti svojih igrača. 
''Naravno da vjerujem da ćemo igrati u Münchenu, uopće ne sumnjam u to. Poslije utakmice ćemo vidjeti kako je sve prošlo, ali nikada prije utakmice nisam mislio kako će završiti loše. Od prvog dana je bilo tako. Želim razmišljati pozitivno, jer imam nepokolebljivu vjeru u ove igrače. Oni su tu i u dobrim i u lošim trenucima. Pustite me da vjerujem da ćemo to napraviti, imam milijun razloga zašto će ovi igrači izbaciti Chelsea'', rekao je Guardiola na konferenciji za novinare. 
''Piquea volim takvog kakav je''
Guardiola je branio svoje igrače bez obzira na loš rezultat protiv Madrida, te je jasno rekao kako je njegova odluka da Pique ne igra bila čisto iz 'sportskih razloga', jer nije tako davno bio ozlijeđen, te da to nema veze sa Piqueovim privatnim životom. ''Ja imam odličan odnos s njim. Trener ne može kontrolirati svoje igrače, niti ono šta oni rade na društvenim mrežama. Gerard ima jako ispunjen život i ja nisam niko da to mijenjam. Neki igrači imaju samo nogomet, Gerard u svom životu ima još mnogo drugih stvari. Uvijek je bio isti, Tito Vilanova ga poznaje već dugo. Ovakav je bio i prije četiri godine kada sam ga ja upoznao. Zajedno smo došli tu i jako ga cijenim. On je veseo dječak, koji voli svoj posao i svoj život. To je puno važnije nego biti nogometaš. On je nemiran, ali to je njegova osobnost, njegov karakter. Ja ga volim takvog kakav je, želim da bude takav'', rekao je trener o Piqueu.
''Tello je igrao jako dobro''
Guardiola je također govorio i o svojoj odluci da mladi Tello igra protiv Madrida: ''Ako sam postavio Tella u igru, ja imam svoje razloge. Ako imate potrebu nekoga napadati, onda napadajte mene, a ne njega koji je bio najbolji napadač tog dana. Isto kažem i za Thiaga koji je držao momčad u drugom poluvremenu. Dobro analizirajte kako je igrao Tello protiv Madrida. Igrao je j**eno. Stvarali smo prilike zahvaljujući njemu.''
''Protiv Madrida smo igrali na dobroj razini''
Trener Barcelone smatra kako je Barcelona dobro igrala protiv Madrida. ''Kontrolirali smo utakmicu, ali Madrid je vrlo jak i dobro se zatvore nazad. Izgubili smo, ali mislim da smo igrali dobro. S vremenom ćete vidjeti da smo igrali na dobroj razini. No, možda i ja griješim. Izgleda kako svi zaboravljaju da smo igrali protiv velikih rivala'', rekao je Pep. 
Protiv Chelsea - ''Strpljenje u napadu''
Guardiola vjeruje u svoje igrače i ne misli mijenjati svoj stil igre. Po njegovom mišljenju, 'strpljenje u napadu' će biti najvažnije protiv Chelseaja: ''Nećemo imati mnogo šansi, tako da moramo iskoristiti one koje budemo imali. Oni su fizički jaka momčad, odlično se brane. Ja ne sumnjam da ćemo sa strpljenjem u napadu uspjeti proći. Počinjemo utakmicu sa golom protiv nas, ali imamo 90 minuta ispred nas i mi ćemo učiniti sve da preokrenemo rezultat.''
''Gospodo, sada je red na ove igrače. Naravno da je trener važan, ja imam svoje odgovornosti, ali sada je njihovo vrijeme. Oni su veliki, jedinstveni i uvijek će biti u našim sjećanjima. I sutra će to učiniti. Kada smo bili mali, zadovoljstvo nam je bilo igrati se s loptom. Ovi dečki su takvi, vole se igrati. Svako polufinale koje smo igrali je bilo teško. Moramo preokrenuti rezultat i znam da će to oni i učiniti. Naravno da su tužni zbog subote, ali sutra će se osjećati bolje nego danas i pokušati pobijediti'', objasnio je Pep. 
''Nemoguće je da ne osjećaju uzbuđenje prije ovakve utakmice. Naši igrači su ljudi, imaju osjećaje i žele sve napraviti dobro. Lako je reći 'nemojte biti nervozni', ali moramo znati time upravljati. Mi znamo šta trebamo napraviti u takvim situacijama i tako će biti i ovaj put'', rekao je on. 
Na kraju, upitan da li će od rezultata zavisiti njegova odluka da li će nastaviti na klupi Barcelone, Pep je rekao: ''Ne, moja odluka uopće nema veze s time.''

0 komentari:

Objavi komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...