srijeda, 11. srpnja 2012.

Del Bosque: "Rekao sam Albi da će biti najbolji bek EP-a pa me pogledao u čudu"

Španjolskom reprezentativcu Jordiju Albi sjajan je nastup na Europskom prvenstvu omogućio i transfer u Barcelonu, a prema riječima njegova izbornika, prije turnira nije vjerovao da će upravo on postati najbolji bočni.
Španjolski izbornik Vicente Del Bosque otkrio je kako je prije Eura govorio Jordiju Albi da će biti najbolji bočni na turniru, na što ga je ovaj čudom pogledao misleći da se "šef" šali.
Bivši igrač Valencije bio je jedan od ključnih igrača u španjolskom pohodu na treći veliki uzastopno osvojeni turnir, a posebno je to bilo vidljivo u finalnom susretu gdje je uspio zabiti i drugi zgoditak.
"Rekao sam mu da će biti najbolji bočni na prvenstvu, na što me on pogledao i pitao o čemu ja to pričam", otkrio je zanimljiv detalj s priprema Del Bosque za Punto Pelotu.
Na pitanje je li u španjolskoj momčadi bilo rivalstva između Barceloninih i Realovih igrača, španjolski izbornik je rekao: "U sredini terena imamo dosta Barceloninih igrača, ali nema govora o tome da postoji podjela između njih i Realovaca. Ovo je Španjolska i tomu nema mjesta."
Prokomentirao je 61-godišnjak i trenera Real Madrida Josea Mourinha, pritom ustvrdivši da su njih dva potpuno različiti: "Sviđa mi se kao trener, ali ne vidim se u takvoj ulozi. Isto tako, sumnjam da se i on vidi u mojoj koži."
"Ne sviđa mi se koncept nagrade Zlatna lopta. To je isključivo marketinška stvar. Ako bi meni slučajno dali nagradu za najboljeg trenera, uzeo bih ju samo da ne uznemirim Fifu", pojasnio je Španjolac svoj stav o nagradama.(D.D.)
11.07.2012.

0 komentari:

Objavi komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...