srijeda, 25. srpnja 2012.

Tito Vilanova: ''Utakmica nam je pomogla sjetiti se pravih ideja''

Tito vjeruje da je prvi tjedan treninga bio vrlo dobar, te dodaje da je njegov tim odigrao jako dobru utakmicu protiv Hamburg SV-a.

Golovi Dani Alvesa i Gerarda Deulofeua na Imtech Areni, donijeli su Barci prvu predsezonsku pobjedu. Azulgranin menađer misli da je utakmica bila dobra vježba, poslije ljetnog odmora, da se igrači sjete pravih ideja. Dodao je, ' u općim uvjetima odigrali dobru utakmicu, kontrolirali smo posjed lopte i odigrali veći dio utakmice na protivničkoj strani. Također smo konstantno pravili pritisak na suparničke igrače. 

Iznenadna ozljeda Muniese

Bez sumnje, najgora vijest je tada se Marc Muniesa ponovo ozljedio. Branič je najvjerovatnije rastrgao prednji križni ligament: ''To je loša vijest. Ozljede želimo zaobići u predsezoni. Sramota! On je igrao jako dobro, bio je u dobroj formi. Sada ga moramo pokušat što više ohrabriti. Prošao je sličnu situaciju, i to će mu sigurno pomoći da prebrodi i ovu. Uvijek je teško kad se igrač teško ozljedi.''

Vilanova je dobro odradio prvu utakmicu kao trener Barce: ''Davao sam upute timu i prije sa klupe, ali ovog puta je bilo drugačije.'' Dodao je: ''sa Pepom, kad je bila riječ o nogometu, slagali smo se u 99.9% odluka. Nikad se nisam osjećao kao pomoćnik jer sam sudjelovao u svemu. Sada imamo drugačiji tim, i pokušat ćemo stvari i dalje raditi dobro.''

Nakon utakmice, strijelac pobjedonosnog gola Gerard Deulofeu i Javier Macherano govorili su na press konferenciji.

Gerard Deulofeu

''Nadam se da Tito ima povjerenja u rezervne igrače.''

''Presretan sam jer sam dio prvog tima. Presretan sam jer sam sudjelovao u prvoj pobjedi ove sezone, i jer sam zabio gol.''

''Mlad sam, i moram razmišljati o puno stvari. Tito mi kaže što da radim na terenu, a ja to pokušavam to izvesti na što bolji mogući način.''

''Prije izlaska na teren, Tito mi je rekao da izađem na teren i igram kao uvijek.''

Javier Mascherano

Muniesina ozljeda je sramota. To su stvari koje ne možemo promijeniti, ali uvijek moramo imati pozitivan stav.''

''Obnova mog ugovora je skoro pa gotova. Vijesti o tome će biti krajem ovog tjedna, ili početkom sljedećeg. Što se toga tiče, vrlo sam smiren.''

''Nadam se da se Bartra osjećao udobno igrajući sa mnom na poziciji centralnog braniča.''(D.D.)

FCBHR
25.07.2012

0 komentari:

Objavi komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...