subota, 17. ožujka 2012.

Guardiola: "Bielsa je najbolji na svijetu"

Veliki uspjeh baskijskog kluba nije nezapaženo prošao ni kod trenera Barcelone Pepa Guardiole koji je posebno istaknuo doprinos trenera Athletica Marcela Bielse.

Strateg Barcelone Pep Guardiola, pod dojmom velike pobjede Athletic Bilbaoa nad Manchester Unitedom u okviru Europske lige, njihova trenera Marcela Bielsu proglasio je najboljim na svijetu.

"Bielsa je trenutačno najbolji trener na svijetu", odmah je "ispalio" Guardiola u druženju sa sedmom silom, a potom je dodao: "Sreća je što se nalazi u ovoj ligi pa imamo od koga učiti. Četvrtfinale je nagrada za igru koji je Athletic prikazao."

Guardiola će priliku za "učenje" imati u svibnju kada će se na stadionu Vicente Calderon Barcelona i Athletic ogledati u borbi za Kup Kralja, a upravo Argentinac slovi za najizglednijeg nasljednika aktualnog trenera katalonskog diva, naravno ukoliko ovaj ne produži ugovor koji mu prema sadašnjem istječe na ljeto.

Pitanje novog ugovora svakim danom sve više dobiva na važnosti, a Španjolac o tome kaže: "Moram priznati kako se malo i zasramim nakon pohvala na moj račun iz usta igrača te njihove želje za mojim ostankom."

"Messi je nedavno rekao da sam za Barcelonu važniji ja od njega, međutim ljudi na stadion ne dolaze gledati mene, već njega", dodao je.

Iako su se u španjolskim medijima pojavile informacije da je Guardiola klupskim čelnicima postalo potvrdan odgovor o novom ugovoru, on to demantira: "Ne, nisam to rekao čelnicima kluba."
Sportnet HR

0 komentari:

Objavi komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...