četvrtak, 15. ožujka 2012.

Puyol: "Ovo nas čini jačima"


Nakon što je objavljena tužna vijest o Abidalu, kapiten Barcelone, Carles Puyol, pojavio se na konferenciji za novinare i govorio o stanju u klubu.

''To je težak udarac.'' Tako je kapetan opisao vijest o njegovom suigraču Abidalu, koji mora na transplantaciju jetre u roku od sljedećih nekoliko tjedana. ''On je dobro raspoložen i njegov stav će podići ostatak momčadi. Mi smo sigurni da će on izdržati sve to i mi mu dajemo svu svoju snagu. Mi ćemo biti uz njega i uz njegovu obitelj. Uvjeren sam da će uskoro biti dobro'', rekao je Puyol o Francuzu. 

Carles je objasnio kako su igrači saznali vijest jutros, neposredno prije nego što je počeo trening: ''Prije nego što smo izašli, trener nam je rekao vijest, bilo je to neugodno iznenađenje. Eric je bio s nama i pričali smo s njim, ali ono što smo rekli jedni drugima će ostati tajna. Zaista je on bio taj koji nas je ohrabrio – on je jak i to je pokazao i prošle sezone, siguran sam da će to pokazati ponovo.'' 

Prema Puyolu: ''Ovakve stvari nas drže zajedno, ekipa je jaka i ujedinjena. Kao što sam rekao, njegov stav je primjer za sve nas. To je težak udarac. Istu stvar smo imali prošle godine i izdržali smo sve to. Mi ćemo to ponovo učiniti i to će nas učiniti jačima.'' Kada je u pitanju utakmica protiv Seville, Puyol je rekao: ''Cilj nam je pobijediti u svakoj utakmici. Sevilla će biti težak test, ali smo spremni za njega.'' 

Ždrijeb Lige prvaka

S obzirom na to da je sutra ždrijeb Lige prvaka, novinari su imali niz pitanja za Puyola. On je izjavio kako nikome ne daje određenu prednost: ''Svaki tim koji je stigao tako daleko, zaslužio je biti tu. Nema lakih protivnika u četvrtfinalu. Ja iskreno ne mogu izabrati neki tim, jednostavno ćemo sačekati i vidjeti šta će ždrijeb odlučiti.'' 

Naravno, novinari su htjeli znati što kapetan misli o mogućem ponovnom susretu sa Real Madridom. ''Jasno je da su Madrid i Barcelona dvije jake momčadi u Ligi prvaka, ali i druge ekipe su jaka konkurencija. Mi ćemo jednostavno čekati i vidjeti što će se dogoditi u izvlačenju. Nama ne smeta niko i možemo igrati protiv svih, jer ako želite osvojiti ovaj naslov, morate biti spremni pobijediti svakoga. Igranje protiv Madrida je uvijek komplicirano, ali također postoje i druge jake momčadi koje možemo dobiti'', rekao je Puyol na kraju. 

0 komentari:

Objavi komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...