utorak, 27. prosinca 2011.

Jeffren: "U Barçu bih se vratio zavezanih očiju"


Jeffren Suarez, bivši igrač Blaugrane, koji je od ove sezone igrač portugalskog Sportinga, nalazi se na odmoru u Barceloni. Katalonski portal Sport iskoristio je priliku da uzme par izjava od ovog igrača.

Ponosan na svoju prošlost u Barceloni
Jeffren nije mogao sakriti da je ponosan na svoje vrijeme provedeno u Barceloni i činjenicu da je i dalje povezan s tim klubom. Priznaje da ga vežu veoma lijepa osjećanja za katalonski klub.

“Ponosan sam da sam pripadao Barceloni, pogotovo toj eri igrača koja je osvojila toliko titula. Biti na strani velikih igrača svijeta je privilegija”, rekao je Jeffren.

Unatoč tome što mu je Pep direktno rekao da za njega nema mjesta u Barceloni i da mu je bolje da potraži novi klub, Jeffren ima samo riječi hvale za svog bivšeg trenera: “Nemam ništa protiv Pepa. Cijenim priliku koju mi je pružio. Zahvaljujući njemu postao sam ovo što jesam.”

Jeffren je izjavio kako je imao zaista lijepe trenutke u Barceloni, te da se rado prisjeća velike pobjede nad Madridom od 5-0, gdje se i on upisao u strijelce. Kaže da ga je ta utakmica mnogo ojačala.

Također se prisjetio i atmosfere u svlačionici Blaugrane, na šta je rekao da je to ključna razlika između Barcelone i ostalih momčadi, jer takva vesela atmosfera malo gdje vlada. “Najviše sam se družio sa Alvesom, Abidalom i Xavijem, ali nije bilo grupa u svlačionici. To je ono što Barcelonu odvaja od drugih momčadi.”

Boravak u Portugalu
Jeffren je siguran da će njegova trenutna momčad uspjeti u Portugalu. On je sretan u portugalskoj prijestolnici, gdje su ga zaista dobro primili: “Vidim dobru budućnost ovdje. Fanovi su me veoma dobro primili. Ja sam sretan zbog toga i želim da uspijemo, jer oni to zaslužuju.”

Naglasio je opet kako je jako sretan u Portugalu i sa novom momčadi, ali kada bi bilo prilike za povratak u Barcelonu, vratio bi se zavezanih očiju.

Njegova novogodišnja želja je: “U 2012. godini želim da nemam problema sa ozljedama.”

Messi, Zlatna lopta
O borbi za Zlatnu loptu, Jeffren kaže: “Messi je zaslužuje, iako je i Ronaldo jako dobar igrač.”
Na kraju je siguran koja je ekipa najbolja u 21. stoljeću: “Bez sumnje Barcelona je najbolja u ovom stoljeću.”

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...