petak, 6. siječnja 2012.

Jose Manuel Pinto: ''Vrlo sam sretan u Barceloni''

Vratar je bio vidljivo sretan tijekom svog razgovora sa Barçom TV nakon Barcelonine pobjede nad Osasunom. Osim toga, ovog tjedna je također objavljena vijest o obnovi njegovog ugovora sa katalonskim gigantom...

Jose Manuel Pinto je bio gost na Barçi TV nakon uvjerljive pobjede nad Osasunom (4-0) koja je približila Barcelonu jedan korak bliže četvrtfinalu Kupa Kralja. Andaluzijski vratar je realistično komentirao jučerašnju utakmicu: ''Ostvarili smo dobar rezultat, ali uvijek moramo biti na zemlji. Znamo kakav nogomet može nekada biti i zato ne želimo doživjeti nikakva neugodna iznenađenja.''
Pinto, koji je sinoć odigrao još jednu dobru utakmicu, je ovog tjedna bio u središtu pozornosti nakon što je objavljeno da je potpisao produženje ugovora. Rezervni vratar Barcelone je potvrdio da u Barceloni ostaje još jednu godinu. ''Jedino sam trebao potpisati, to je bio gotovo simboličan potez u ovom trenutku, jer su obje strane već postigle sporazum. Ja sam vrlo zadovoljan, jer otkako sam ovdje, jako sam sretan'', rekao je Pinto.
Vratar Barcelone, koji je već tradicionalno vratar u Kup utakmicama, je objasnio da osjeća podršku od navijača i kaže da ona nikad nije dolazila u pitanje: ''Budući da nove ugovore potpisujem iz godine u godinu, normalno je čuti nagađanja o drugim vratarima. No, prvi dan pregovora sam rekao da ostajem ovdje, i tako je na kraju i ispalo.'' Guardiola je oduvijek imao povjerenja u Pinta, te mu je Španjolac zahvalan na tome: ''Čast je čuti kako razgovara o meni. To je nagrada za trud kojeg sam uložio i predanost koju sam pokazao otkako sam dio ovog kluba.''
Pinto će, nakon što je potpisao novi ugovor, ostati dio Guardioline momčadi koja iz sezone u sezonu iznova piše povijest. ''Svi igrači se nadaju da ćemo istim putem nastaviti i u novoj godini, a to nam daje ambiciju i čini nas konkurentnima. Nikad se nismo umorili od pobjeđivanja i nikad se ni ne želimo'', rekao je Pinto nakon što je upitan o tajni zašto je član ove momčadi. Andalužanin je također objasnio da je još jedan od razloga momčadskog uspjeha i trener, Pep Guardiola: ''Svi igrače žele njegov ostanak zato jer nas je zarazio sa svojom filozofijom i imamo potpuno povjerenje u njega.''
Pinto je također imao komentara za Messija, rekavši da nikada nije vidio igrača poput njega, te je bio vidno zadovoljan podatkom da se u užem izboru Zlatne Lopte nalaze čak dva igrača Barcelone: ''To je čast za cijelu ekipu. Nebitno tko je osvoji, osjećat ću se dio ove nagrade. Svi mi, na jedan ili drugi način, pomažemo ovoj momčadi. Oni ne bi mogli toliko dobro igrati bez nas, niti mi bez njih.''

0 komentari:

Objavi komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...