četvrtak, 5. siječnja 2012.

Leo Messi: ''Još nismo osigurali prolaz''

Leo Messi je još jednom očitao lekciju o profesionalnosti i pokazao još jednom koliko voli igrati nogomet. Iako je ujutru bio bolestan, popodne se već osjećao bolje i nije oklijevao zatražiti od Pepa Guardiole da ga uvrsti u sastav za utakmicu protiv Osasune, koju je kaznio sa dva gola. 

''Jutros sam osjećao bol u stomaku, ali nisam imao ni temperaturu niti sam povraćao. Ono što mi radimo na treningu na dan kad je utakmica nije ništa posebno, i zbog toga nisam ni trebao trenirati'', rekao je Argentinac nekoliko minuta nakon završetka utakmice. 
Ipak, on smatra da još uvijek nisu osigurali prolaz u četvrtfinale i da uzvratnu utakmicu moraju shvatiti jako ozbiljno. ''Ne, uopće ništa nije gotovo. Ostvarili smo dobar rezultat, ali znamo da je to težak teren, da su vrlo jaki tamo i da je svim timovima jako teško pobijediti na tom stadionu. Tako da i u uzvratnoj utakmici moramo biti jaki'', rekao je najbolji igrač na svijetu, koji je naglasio kako je bilo jako važno ne primiti gol. 
Na kraju, što se tiče novogodišnjih želja, Messi nije poželio ništa posebno za sebe, ali se sjetio onih kojima je pomoć najpotrebnija i posjetio je djecu u bolnici: ''Ništa, bio je to dan kada su posjete dozvoljene, i mi smo posjetili djecu i donijeli im darove. Ipak su oni ti kojima je to najviše potrebno. Mi ne možemo tražiti ništa više... samo zdravlje."

0 komentari:

Objavi komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...