subota, 14. siječnja 2012.

Messi: ''Ja sam igrač kao i svi drugi, radim svoj posao''

Lionel Messi, najbolji igrač na svijetu, rado bi odustao od osvajanja Zlatnih lopti u sljedeće dvije godine, jer ako bi je osvojio 2014. godine, to bi značilo da je Argentina, vjerojatno, svjetski prvak. 

''Osvojiti Zlatnu loptu 2014. bi bilo predivno. To bi vjerojatno značilo da je Argentina osvojila Svjetsko prvenstvo. Za to sam spreman odreći se Zlatnih lopti u sljedeće dvije godine'', rekao je Leo u intervjuu objavljenom u časopisu 'France Football'. Igrač Barcelone je izjavio da će sljedeće godine biti teže osvojiti Zlatnu loptu za igrače koji nisu iz Europe, jer će se igrati Europsko prvenstvo, i to će igračima iz Europe dati više mogućnosti. ''Europsko prvenstvo je jako važno natjecanje, prije dvije godine sam igrao na Svjetskom i osvojio Zlatnu loptu. Vjerojatno će to biti europski igrač. Mogao bi to biti Benzema, koji igra jako dobro u ovom trenutku, ako bi Francuska dobro prošla na Svjetskom. Isto tako i Cristiano Ronaldo, Rooney, ili neko od Talijana'', rekao je Messi, te poželio da to bude neko od njegovih suigrača, Xavi ili Iniesta. 
Argentinac je pohvalio svoje kolege iz svlačionice: ''Imam sreće što sam u svlačionici sa velikim igračima i vrlo dobrim osobama. ''Messi je negirao da je 'glavni' u svlačionici, te da je to uvijek Pep Guardiola: ''Zar netko može misliti da sam ja šef, kada je on osvojio sve, kada je on trener koji je od temeljne važnosti za naš uspjeh. Ja sam igrač kao i svi drugi, ja samo radim svoj posao.'' Leo je upitan da li mu se sviđa izraz 'ubojica', kako ga je opisao Platini: ''Čini mi se malo agresivno. Radije govorim o mentalnoj snazi, jer moramo jako raditi da bi stalno igrali na visokoj razini. Svaki dan je sve teže, konkurencija je svaki dan sve veća.'' 
Na kraju, Messi je priznao da ove godine nije bio toliko iznenađen osvajanjem Zlatne lopte, kao što je bio prošle godine, kada se 'borio' sa suigračima, Xavijem i Iniestom. Ove godine, na dodjeli je pohvalio svog suigrača Xavija: ''Nisam imao ništa napisano, ali sam imao nekoliko ideja. Znao sam što želim reći, posebno o Xaviju i mojim suigračima.''

0 komentari:

Objavi komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...