utorak, 17. siječnja 2012.

Robin Van Persie divi se Barceloni

Kapetan Arsenala je izrazio divljenje prema Barceloni, aktualnom španjolskom, europskom i svjetskom prvaku.

Nizozemca, naravno, najviše zanima situacija u engleskom prvenstvu. Na ljestvici vodi Manchester City, a njegov Arsenal za 'Građanima' zaostaje 15 bodova, te je trenutno peti. 28-godišnjak je priznao da nakon Premiershipa najviše prati La Ligu, te je izrazio divljenje prema Barceloni koja se nalazi na drugom mjestu španjolskog prvenstva.

"Želite li igrati lijep i suvremen nogomet? Pogledajte Barcelonu! Oni igraju jedinstveno, prelijepo ih je gledati. Imaju odlične igrače među kojima je i najbolji na svijetu, Leo Messi. Barça je zaista više od kluba", rekao je Van Persie za časopis 'NUsport'.

"Nitko ne može igrati nogomet poput Barcelone. Pokušavao sam kopirati njihovu igru, ali ne ide."

"Ja sam još uvijek ljubitelj vrhunskog nogometa, a to ću i ostati. No, postao sam realniji. Trudio sam se da i moj klub igra poput Barçe, ali sada znam da je to nemoguća misija", zaključio je Nizozemac.

Robin Van Persie je ove sezone za Arsenal zabio 18 golova, a trenutno je i najbolji premierligaški strijelac.

0 komentari:

Objavi komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...