srijeda, 4. siječnja 2012.

David Villa: ''Moj cilj je pomoći Barçi u završetku sezone''

Napadač Barcelone, David Villa, koji je u polufinalnoj utakmici Svjetskog klupskog prvenstva slomio nogu, na svom blogu je objasnio proces oporavka, te djeluje jako zadovoljno. 

''Od onog dana kada sam se ozlijedio, 15. prosinca u polufinalu Svjetskog klupskog prvenstva, jedino o čemu razmišljam je da se što prije oporavim od prijeloma tibije. Nakon uspješne operacije, jedino što mi preostaje je da neumorno radim na oporavku koje ide u pravom smijeru. I u tom oporavku važnu ulogu ima uređaj koji je postao moj prijatelj. Radi se o uređaju za magnetoterapiju'', napisao je Španjolac na svom novom blogu.
''Prvi cilj ovog oporavka je da tibija zaraste što prije. I u tome mi pomaže ovaj uređaj. Zahvaljujući tom uređaju, potiče se veća asimilacija kalcija, i to je veoma važan faktor za zarastanje kosti u što manje vremena. Korištenje ovog stroja je postala aktivnost više u mojoj dnevnoj rutini. Koristim je jedan sat ujutru, i jedan sat popodne'', dodao je Villa. 

Na kraju je napisao: ''Što se mene tiče, ja ću napraviti sve što mi preporučuju kako bi se oporavak što bolje razvijao i što brže. Moj cilj je pomoći mom klubu, pomoći Barçi u završetku sezone i biti dostupan treneru moje reprezentacije, ukoliko je spreman uključiti me u ekipu koja će se natjecati na Europskom prvenstvu u Ukrajini i Poljskoj.''

0 komentari:

Objavi komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...