utorak, 20. rujna 2011.

Neymar uvjeren: Ostajem u Santosu do Olimpijskih igara

Napadač brazilske reprezentacije, 19-godišnji Neymar, još jednom je čvrsto odbacio glasine o transferu iz Santosa u Real Madrid ili Barcelonu...
''Već sam ranije odlučio da neću napuštati Santos. Ostat ću u njemu i nakon idućeg prijelaznog roka, do Igara. Nisam postigao dogovor s niti jednim klubom o transferu''
- Meni je čast što me se povezuje s najslavnijim i najtrofejnijim španjolskim klubovima. No, sretan sam što igram u Brazilu, blizu svoje obitelji i prijatelja. Već sam ranije odlučio da trenutno neću napuštati Santos. Prema tome, ostat ću u njemu i nakon sljedećeg prijelaznog roka, do Olimpijskih igara u Londonu. Nisam postigao dogovor s niti jednim klubom o transferu – nedvosmisleno je izjavio Neymar na konferenciji za novinare.


- Nadam se da će u sljedećem ljetnom prijelaznom roku opet ta ista dva velika kluba imati želju dovesti me u svoje redove. Možda i neki drugi klubovi. Dotad ću imati puno vremena za razmišljanje. No, doista se radujem što ću igrati za Santos sljedeće godine, kada će klub slaviti stogodišnjicu osnutka – dodao je Neymar.
Brazilski dragulj imat će u prosincu priliku zaigrati za Santos na FIFA-inom klupskom Svjetskom prvenstvu, na kojem će nastupiti i Barcelona. Santos je to pravo ostvario osvajanjem Copa Libertadoresa, južnoameričke verzije lige prvaka, ranije ove godine. Neymar je igrao ključnu ulogu u uspjehu svog kluba.
Brazilski dnevnik Estadao u nedjelju je objavio vijest da je Neymar prošao liječnički pregled u bolnici Sao Paula, kojem je prisustvovao liječnik Reala, te da će u ponedjeljak potpisati ugovor s "kraljevskim klubom".
- Već sam umoran od takvih priča. Istina je jedino da sam bio u bolnici, ali iz privatnih razloga. Svaki dan me mediji prodaju u drugi klub. Stoga vam još jednom kažem, po zadnji puta, da trenutno ne odlazim iz Santosa – zaključio je Neymar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...