ponedjeljak, 19. rujna 2011.

Neymar: "Prodan sam 30-ak puta, nema istine u glasinama"

Istina, išao sam u bolnicu, ali iz privatnih razloga. Mislim da sam bio prodan već jedno 30 puta. Nema nikakve istine u glasinama, rekao je Brazilac Neymar.

Brazilska nogometna zvijezda Neymar negirao je glasine da je dogovoren njegov prelazak u redove madridskog Reala...

Brazilski dnevnik Estadao u nedjelju je objavio vijest da je Neymar prošao liječnički pregled u bolnici Sao Paula, kojem je prisustvovao liječnik Reala, te da će u ponedjeljak potpisati ugovor s "kraljevskim klubom". Međutim, Neymar oštro odbacuje takve glasnije i tvrdi da je on još uvijek isključivo nogometaš Santosa.
- Mislim da sam bio prodan već jedno 30 puta. Nema nikakve istine u glasinama. Ja sam igrač Santosa i ostajem ovdje kako bi obilježio stogodišnjicu kluba – rekao je Neymar.
Brazilac nije negirao odlazak u bolnicu, ali tvrdi da razlog nije bio liječnički pregled uoči potpisa za Real.
- Istina, išao sam u bolnicu, ali iz privatnih razloga. Sve su to špekulacije, nema nikakvog dogovora! - zaključio je Neymar.

0 komentari:

Objavi komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...