četvrtak, 1. rujna 2011.

Fàbregas: "Ova ekipa bit će zapamćena kao najbolja ikada"


Naše najnovije dugoočekivano pojačanje, Cesc Fàbregas, rekao je kako Barcelona ima potencijala da osvoji još titula ove sezone, kao i narednih godina, te kako sa sigurnošću može reći da je ovo najbolja ekipa ikada.
- U ovom trenutku je Barcelona najbolja na svijetu, a sigurno će biti i proglašena i najboljom ekipom ikada. Za kratko vrijeme osvojili su 12 trofeja, a također ima potencijala za osvajanje još mnogo njih u narednim godinama - rekao je Cesc.
A čini se da je i on pun ambicija u novom klubu:
- Želim osvojiti što više naslova s ovim klubom, to je jedan od razloga zašto sam tu. San mi je osvojiti Ligu i Ligu prvaka s ovim klubom.
Neće biti jednostavno
Na činjenicu da na istoj poziciji na kojoj on sam igra ima dva najbolja igrača svijeta, Cesc je prokomentirao da je svjestan da igrači takvog kalibra, kao Xavi i Iniesta, imaju prednost kod Pepa Guardiole.
- Znam da neću upočetku igrati mnogo. Poštujem i priznajem status Xavija i Inieste u klubu. Oni su moji prijatelji i ja im se divim - riječi su Cesca Fàbregasa.
Također je izjavio kako jako dobro poznaje filozofiju kluba još iz mladih dana:
- Znam sistem Barcelone, godinama sam bio ovdje, tako da ne bi trebalo biti teško prilagoditi se. Samo se nadam da će ljudi imati strpljenja, ja mogu postati veoma bitan igrač u klubu za samo mjesec dana.
Arsenal i frustracije oko odlaska
Ostaviti Arsenal nije bila jednostavna odlula za Cesca, ponajviše zbog bliskih odnosa sa Arseneom Wengerom, ali mu je bio potreban novi izazov.
- Trebao sam promjenu u životu. Nismo osvojili nijedan naslov dugo i to je bilo frustrirajuće za mene. Htio sam otići u klub koji je u stanju osvajati velike titule iz godine u godinu. Razlog zašto sam napustio Arsenal je to što nisam ga vidio kako osvaja Ligu prvaka, ni Ligu Europe.
Smatra kako Arsenal neće imati laku sezonu, ponajviše zbog velikih rivala kao što su oba Manchestera i Chelsea. Mišljenja je da su te ekipe spremnije.
Wenger, njegov "nogometni otac"
Unatoč tome što je Wenger po mnogima bio glavni krivac u oduživanju Cescovog transfera, on njega jako poštuje i zahvalan mu je:
- Dugujem mnogo Wengeru. Još se sjećam kada me je došao gledati kao šesnaestogodišnjaka.
Guardiola, fantastičan trener
Za svoga novog trenera, Guardiolu, pun je riječi hvale:
- On je fantastičan trener. Voditi veliku ekipu i pri tome je učiniti najboljom na svijetu nije nimalo jednostavno.
Messi, nedvojbeno najbolji
O Messiju se nema šta više govoriti, on je najbolji, takvog je mišljenja i Cesc:
- On je nevjerojatan igrač i sigurno je najbolji na svijetu. I ne možete ga porediti ni sa jednim drugim igračem, on je jednostavno briljantan.

0 komentari:

Objavi komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...