nedjelja, 4. rujna 2011.

Messi: "Mascherano mi je rekao kako ja trebam biti novi kapetan"


Leo Messi izjavio je kako je ponosan što je novi kapetan reprezentacije Argentine, te je priznao kako je za to što on nosi kapetansku traku uveliko zaslužan bivši kapetan i njegov kolega iz kluba, Javier Mascherano. Messi je također izjavio kako mu je jako žao što ne postiže dovoljno golova za rprezentaciju Argentine, kao što to čini za Barcelonu.
"Postižem golove za klub u svakom trenutku, nekada sasvim slučajno, a u Argentini je to teže. Najbolje je da se smirim i ne razmišljam o tome, pa će golovi sami doći", izjavio je Leo.
Ipak, unatoč tome, Messi je ponosan što je kapetan svoje reprezentacije, te je u svojoj prvoj "kepetanskoj" utakmici zabilježio pobjedu nad Venecuelom (1-0) u prijateljskom susretu u Calcuti, u Indiji.
"Ovo je trenutak kojo sam želio, da nosim vrpcu. Odgovornost mi je kao u svakoga u reprezentacijii. Mislim da je potrebno vrijeme za moju sreću, ali zadovoljan sam."
Messi je također zahvalio bivšem kapetanu, Javieru Mascheranu što mu je predao vrpcu:
"Prva stvar koju mi je rekao je da ja trebam da budem kapetan."

0 komentari:

Objavi komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...