srijeda, 7. rujna 2011.

Alves: "Liga se osvaja ili gubi na stadionima kao što je Anoeta"

Brazilac Dani Alves je na press konferenciji rekao da za osvajanje trofeja nisu bitni samo susreti protiv direktnih protivnika i tako dao veću vrijednost dvobojima kao što je naredni Barçin na Anoeta stadionu, gdje će biti gosti Real Sociedadu.
"Koliko god ljudi mislili da se pobjednik Lige odlučuje u utakmicama protiv velikih protivnika, ja vjerujem da se Liga osvaja ili gubi na stadionima kao što je ovaj u subotu. Alves je rekao da će tim biti potpuno spreman za novo kolo u Španjolskoj ligi, te da obaveze s reprezentacijama neće utjecati na igru Barçinih internacionalaca.Smatram da smo se vratili u dobroj formi. U mom slučaju, igrao sam u ponedjeljak i imao sam dovoljno vremena za odmor. Imamo dovoljno dana da se pripremimo za narednu utakmicu."
Odlična adaptacija Cesca i Alexisa
Adaptacija dva nova igrača Barcelone, Alexisa Sancheza i Cesca Fabregasa, je po Alvesovom mišljenju veoma dobra.
"Cescova adaptacija nas ne iznenađuje. On je već znao kako funkcionira ova kuća. Mnogo vremena je proveo ovdje. Alexis je došao iz druge zemlje, druge Lige i pomalo nas iznenađuje što se uklopio tako brzo. Alexis je jedan od onih igrača koji omogućuje svojim suigračima da uživaju. Veseo je i spontan. Svi smo oduševljeni njima.
Puyol i razina igre tima
Već nekoliko dana Puyol trenira s ostatkom grupe. Za Alvesa je to odlična vijest jer "svi znamo da ima fantastičan karakter i da je ključan za naš tim."
Brazilac smatra da tim igra tako dobro da "kad bi falili Puyol, Alves ili neko drugi, na kraju se to ne bi ni primijetilo, jer je nivo igre veoma visok. Mi smo prvi koji želimo biti ovdje, jer znamo da ako nismo tu, nećemo im nedostajati (smijeh)."
"Želim okačiti kopačke ovdje"
O glasini koja je povezivala Alvesa s odlaskom u ruski Anzhi, Alves je rekao:
"Glasine o njihovom interesu za mene nisu imali sasvim lažnu pozadinu. Ali ne radi se o novcu, jer da je tako ne bih bio ovdje. Smatram da će ovaj projekt Barçe trajati još dugo vremena i želim biti ovdje. Kad vidim da se ovaj projekt ne uklapa u moje planove, sigurno ću morati otići. Ali, moj san je okačiti kopačke ovdje. "
Alves je dao  svoje mišljenje i o svoj suigraču iz reprezentacije, Neymaru, kojeg brojni mediji povezuju s Barcelonom.
"Već znate kakvo je moje mišljenje o njemu. Slab sam na njega, njegov sam prijatelj i volio bih imati ga na svojoj strani, ali to je njegova budućnost i on će odlučiti, gdje želi otići. Želim mu svu sreću svijeta." 

0 komentari:

Objavi komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...