srijeda, 24. kolovoza 2011.

Cesc: "Ja nisam Leo Messi i potrebno mi je vrijeme da se prilagodim na Barçin stil"


Cesc Fabregas je govorio o svojim trenucima u Barceloni, ali je izjavio da će trebati vremena da se prilagodi stilu igre svoje nove ekipe. Cesc je ostvario svoj san vrativši se na Camp Nou nakon dugotrajnih pregovora ovog ljeta, ali još uvijek osjeća da se treba poboljšati.
- Od ponedjeljka do ponedjeljka sam doživio spektakularne uspomene koje ću pamtiti cijeli život. Ako mi ljudi vjeruju, ja još uvijek želim da postanem bolji jer imam puno toga za dokazati, rekao je Fabregas za Sport.
- Moram se prilagoditi na sve, ja nisam Messi, veća je disciplina nego dok sam igrao za Arsenal.
Fabregas uživa biti dio Guardioline ekipe. U utakmici Gamper Kupa zaigrao je od prve minute i uspio postići svoj prvi pogodak za Barçu, zbog čega je priznao kako je vrlo ponosan i dodao:
- Pamtit ću ovaj pogodak zauvijek, baš kao i posljednji pogodak koji sam postigao za Barçin juniorski tim.
- Ekipa je vrlo dobra, mi smo sve bolji fizički. Mislim da je ekipa ujedinjena više nego ikada, jedinstvo je snaga i to se pokazuje na terenu za vrijeme utakmice.
U petak, Barça igra novo finale, i to Superkupa Europe, gdje će Fabregas imati priliku da osvoji svoj treći trofej u trećoj utakmici za Barcelonu.

0 komentari:

Objavi komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...