ponedjeljak, 15. kolovoza 2011.

FOTO: Sa brojem 4, Cesc Fabregas!


Nakon osam godina u Arsenalu, novi veznjak Barcelone ponovno je obukao dres Barcelone. To se dogodilo danas, 15. kolovoza, na Camp Nou, gdje ga je dočekao velik broj navijača...
Mnogo ljudi htjelo je vidjeti Cesca Fabregasa ponovno u dresu Barcelone. To potvrđuje i podatak da je ovog ponedjeljka u 12 sati na Camp Nou došlo oko 30,000 navijača Barcelone koji su pozdravili najnovije pojačanje Barcelone. Fabregas je na travnjak Nou Campa istrčao u plavo-crvenom dresu s brojem 4 na leđima.
Točno u 13 sati i 30 minuta, u tunelu se pojavio Cesc Fabregas, dok je na stadionu svirala himna Barcelone. Na put prema travnjaku uputio se Fabregas, baš kao i prošle dvije godine, ali ovaj put ne u dresu Arsenala, već u crveno-plavom dresu. Navijači, koji su na stadion počeli dolaziti već od 12 sati, novog igrača pozdravili su ovacijama.
Od prvog trenutka sa Cescovog lica mogla se prepoznavati velika radost zbog povratka kući. Pod budnim okom svoje obitelji, koja se nalazila u prvim redovima tribine, Cesc je pozdravio okupljene navijače, napravio nekoliko poteza s loptom i pozirao fotografima. Čak je i poljubio grb Barcelone, što je izazvalo veliki pjesak kod svih navijača na stadionu.
Cesc se također htio zahvaliti Barceloni koja mu je omogućila povratak kući. ''Danima, tjednima i godinama sam čekao ovaj trenutak. Ovo je vrlo poseban dan za mene. Došao sam kući nakon osam dugih godina,'' rekao je Fabregas. Htio je istaknuti da zna da su se ''mnogi razočarali mojim odlaskom, ali ja sam ovdje održim najveći izazov u mome životu,'' završio je Cesc.









0 komentari:

Objavi komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...