ponedjeljak, 15. kolovoza 2011.

Obraćanje Cesca pred novinarima


Cesc Fabregas je konačno igrač Barcelone. Nakon obavljenog liječničkog pregleda, potpisivanja ugovora i predstavljanja na Camp Nou, u 14h je u Sali Paris održano prvo predstavljanje pred novinarima. Pored Cesca Fabregasa, ovom događaju prisustvovali su i Josep Maria Bartomeu, potpredsjednik Barcelone, i Andoni Zubizarreta, sportski direktor Barçe. Nakon što su Bartomeu i Zubizarreta završili svoje obraćanje pred novinarima, pušten je video o Fabregasu, a nakon toga je Cesc dobio priliku da kaže svoje mišljenje o svemu što se zbivalo posljednjih dana i naravno, danas.
Izjave Cesca Fabregasa tijekom prvog obraćanja novinarima u Sali Paris:
- Kao da nikad nisam otišao odavde, kao da je to bilo jučer, – rekao je nakon što je pregledao spomenuti video.
- Zahvaljujem se svima koji su omogućili da današnji dan bude jedan od najsretnijih u mom životu. Znam da sam otišao i da nije lako vjerovati jednom igraču koji je otišao jednog dana. Nadam se da ću moći pružiti mnogo toga klubu i da se niko neće pokajati zbog mog transfera.
- Hvala mojoj obitelji, prijateljima, Zubizarreti, Batomeu Raulu (Sabllehi) jer su omogućili da moj san postane stvarnost.
- Zahvaljujem predsjedniku i Pepu na trudu kojeg su uložili. Kao nogometaš, trener je bio primjer za mene.
- Nisam došao ovdje da bi bio s svojom obitelji. Došao sam da radim i da osvojim neku poziciju u Barçi. Kad završim karijeru, imat ću vremena da budem s njima.
- Da li ću igrati u srijedu? Ne znam, vidjet ćemo. Utakmicu sinoć nisam gledao jer sam bio u avionu. Fizički se osjećam dobro i spreman sam za sve, ali da li ću igrati protiv Madrida, zavisi od Guardiole.
- Ne želim se miješati u tehničke stvari, nisam razgovarao s Pepom i ne znam šta misli o meni. Mogu ponuditi Barceloni ogromnu želju, zalaganje, skromnost i neću stati dok ne ostvarim svoj cilj, a to je trijumfovati u Barçi. Nisam mogao ni zamisliti da ću biti ovdje. Jesam sanjao o tome, ali nisam mogao vjerovati da će se to ostvariti.
- Zašto sam produžio ugovor s Arsenalom na četiri godine? U tom trenutku to se činilo kao ispravna stvar, jer Barcelona tada nije pokazivala znakove interesovanja za mene.
Madrid je veliki klub, poštujem ga i uvijek su se dobro odnosili prema meni. Ali sad sam u Barçi i ne vrijedi razgovarati o tome.
- Alexis? "Čini se kao odličan igrač i dobar momak. Sagna mi je to rekao nakon što je igrao protiv Francuske."
Leo je najbolji i svatko želi igrati s najboljim. Ali nije samo on, mogao bih imenovati cijeli sastav.
Na pitanje novinara da li se sjeća svoje zadnje utakmice u Barçi, Cesc je odgovorio: "Igrao sam za kadete i osvojili smo Kup Kralja protiv Athletic Bilbao-a."
- Moja sjećanja na vrijeme u Barçi s Gerardom i Leom su veoma dobra. Osvojili smo mnogo trofeja zajedno, ali pored toga oni su one iste osobe s 13 ili 18 godina.
- U petak sam se oprostio od svih u Arsenalu, bilo je veoma tužno i emotivno. Naročito sa trenerom, ali život ide dalje.
Barça igra protiv Porta u Superkupu Europe. Cescov komentar na tu utakmicu: "To će biti teška i vrlo intenzivna utakmica. S Arsenalom sam igrao mnogo utakmica protiv Porta i bilo je dosta teško."
Poruka Arsenalovim navijačima: "Imat ću vremena da govorim o tome, u posebnom intervjuu. Žao mi je što nisam mogao da govorim ništa u posljednje vrijeme, jer mi Arsenal to nije dopuštao. S većinom igrača imam odličan odnos. Nikad neću zaboraviti šta su uradili za mene. Smatram da je došlo pravo vrijeme mog povratka."
Odnos s Wengerom? "Naš odnos je odličan. Razgovarao sam u petak s njim i rekao mu zbogom. Veoma sam zahvalan na svemu što je uradio za mene. Bio sam veoma uzbuđen i nisam mu to mogao reći u lice, pa sam mu poslao poruku. Wenger je posebna osoba za mene. On je moj drugi otac jer mi je pružio sve u svijetu nogometa. Smatram da ljudi ovdje imaju pogrešno mišljenje o njemu, ali veliki dio zasluge za moje dovođenje ovdje ima Wenger. Veoma sam mu zahvalan na svemu. Uvijek ću ga nositi u srcu. On nije htio da odem ni za 29 niti za 50 milijuna, ovo je bila moja želja. On mnogo poštuje odluke igrača i zbog toga sam ovdje."
Natjecanje u Barci? "Psihički se osjećam spremnim za sve. Odabrao sam najteži put, ali mi on može donijeti najveću radost."
Moc moc? (smijeh) "Iskreno, ne znam što to znači. To je s jednog videa na youtube-u, Gerard to može bolje objasniti."
- Želio sam uhvatiti ovaj voz i možda je ovo bila zadnja prilika za to. Spreman sam za nove izazove.

0 komentari:

Objavi komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...