utorak, 16. kolovoza 2011.

Dani: "Jasno je da Pepe i ja nismo prijatelji"


U jednom intervjuu koji je dao poslije prve utakmice Superkupa protiv Reala, Alves se osvrnuo na uzvratni susret ova dva tima koji se igra u srijedu, ali i na njegov odnos sa obrambenim igračem Reala Pepeom.
Smatrate li da ste favoriti za ovu titulu nakon rezultata ostvarenog na Bernabeu?
Nikako. U utakmicama između Barcelone i Madrida nikad nema favorita, iako moram priznati da smo mi sada u boljoj poziciji nakon 2:2 u Madridu.
Mislite li da se sastajete protiv totalno drugačije ekipe Madrida nego obično?

Sada igraju sa mnogo većim intenzitetom, sa bržim protokom lopte i stvaraju mnogo više prilika.
Kako ste vidjeli igru Vaše ekipe?
Mi još nismo u najboljoj formi. Idemo na bolje korak po korak, ali još moramo raditi da bi dostigli pravu staru formu. Mislim da smo napravili dobar posao, obzirom ko nam je bio protivnik.
Opet "tučnjava" s Pepeom...?

Definitivno igra preoštro. Mislim da ne bi trebao raditi takve stvari, i zbog sebe ali i zbog protivničkih igrača. Iz svega toga jasno je da Pepe i ja nismo i nećemo biti prijatelji, barem zasada.

Kako bi ocijenio prvi nastup svog suigrača Alexisa sa ekipom?
Nije me iznenadio jer sam i prije znao da je jako dobar igrač. Odigrao je veoam dobru utakmicu, i korak po korak steći će potrebni ritam i potpuno će se uklopiti u igru ekipe. Uspjet će ovdje to je sigurno.
A sada je tu i Cesc, što misliš o tome?

Mnogo mi je drago da nam se pridružio jedan igrač kao što je on, priznat u cijelom svijetu. Donijet će nam velike stvari u igri, a mi ćemo mu pružiti toplu dobrodošlicu. 

0 komentari:

Objavi komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...