petak, 12. kolovoza 2011.

Messi i Barça najzanimljiviji medijima


Prema ispitavnju sveučilišta iz Navarre, FC Barcelona i njihov igrač Linoel Messi po treći put zaredom proglašeni su za igrača, odnosno ekipu koja je najviše medijski zastupljena.
Messi je dosegao koeficijent od 23,7 medijska boda, što ga stavlja na prvo mjesto, ispred Portugalca, igrača Real Madrida Cristiana Ronalda, koji je dosegao vrijednost od 18,2 medijska boda. Ovu anketu izvršilo je sveučilište za ekonomiju, sport i nematerijalnu imovinu sa sejdištem u Navarri.
FC Barcelona je također ocjenjena kao tim koji je najviše zastupljen u medijima, zahvaljujući svojim tituala La Lige i Lige Prvaka. Do ovakvih rezultata, došlo se uzimajući u obzir broj pojavljivanja u printanim medijima, tijekom cijele sezone u više od 120 zemalja.
Na popisu deset igrača koji su najviše zastupljeni u medijima, osim Messija, nalaze se i njegove kolege XaviIniesta i Villa.
PedroPique i Dani Alves se također nalaze među dvadeset igrača koji su najviše zastupljeni u medijima, što predstavlja promjenu u odnosu na prijašnje sezone, kada su se samo Messi i Xavi nalazili među prvih dvadeset na ovoj listi.
U međuvremenu, što se tiče Real Madrida, na ovoj listi pored Cristiana Ronalda nalaze i Casillas, Benzema i Özil. Na ovoj listi se također nalazi ukupno devet igrača španjolske reprezentacije, a razlog tome su "pozitivni efekti" sa prvenstva Svijeta.
FC Barcelona i Real Madrid se nalaze na prva dva mjesta po pitanju medijskog prostora, bez obzira što je Real Madrid uspio smanjiti razliku, FC Barcelona idalje drži prvo mjesto po količini zastupanja u medijima.
Manchester United, engleski prvak i finalist Lige Prvaka, nalazi se na trećem mjestu ove liste.
Što se tiče trenera, trener Real Madrida, José Mourinho je najviše medijski zastupljen (52,7 boda), koji je pri tome povećao svoju prednost u odnosu na drugoplasiranog Alexa Fergusona (39,1), dok je trener Barcelone, Pep Guardiola zauzeo treće mjesto sa koeficijentom od 30,7 boda.
Sveučilište iz Navarre koje je provelu ovu anketu također navodi, da je reakcija medija na ispade trenera Real Madrida, José Mourinha bila negativna, i da je to u mnogome loše utjecalo na sam imidž madridskog kluba.
Pored toga, u ovom izvješću se navodi kako je serija El Clasica koja su se odigrala u tri različita natjecanja, dovela do još veće medijske zastupljenosti ova dva kluba.
- 45% vijesti vezanih za nogometa, koje uključuju deset prvoplasiranih ekipa na ovoj listi, se odnosi na dvoboj Barcelonu - Real Madrid, dok je u ostatku sezone taj postotak iznosi 33% - rekao je Francesc Pujol, autor izvještaja zajedno sa Quique Gallemiem.
Dakle, za Real Madrid četiri El Clasica doprinose 20,6% od ukupne medijske zastupljenosti, dok je taj doprinos za Barcelonu manji i iznosi 18%, zbog toga što veliki dio medijskog prostora koji zauzima Barca je povezan sa igranjem u  finalu Lige Prvaka.

0 komentari:

Objavi komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...